راز حضور

بهانه های قلم

راز حضور

بهانه های قلم

به بهانه ی شادی

1.

این روزها تمام فکرم را شما پر کرده اید بانو

نمی دانم چه و چطور برایتان بنویسم که در خور باشد..

آخر خودتان که می دانید،ماه هاست دست به قلم نبرده ام..

هنوز هم مصمم هستم که تا سالروز تولد شما لب از لب باز نکنم...

هنوز هم مصمم هستم که تا بیست دی ماه این خانه مسکوت بماند..

امشب که نوشتن این چند کلمه را آغاز کرده ام  ساعت یک و نیم بامداد نهم دی ماه است..


2.

می دانید بانو ، برای شما نوشتن خیلی سخت است..

خیلی سخت تر حتی وقتی بدانی که تیر مهر خیلی ها شما را نشانه رفته ... تمام احساست رنگ می بازد انگار


3.

اصلا زمستان دلگرم به بودن شماست بانو

از یلدا که می گذرد خاتون سپید موی زمستان چشم امید می بندد به بیستمین روز دی ماهش..

دلش قرص به آمدن کسی ست که دلم گرم به بودن اوست..

کسی که تا زنده ام نام و یادش در خاطر و میان خاطراتم ماناست...

و این هم به قطع از هنرمندی شماست

مگر نه اینکه به یاد ماندنی بودن برتر از به یاد بودن است..


4.

نرگس .. نرگس ...

با مرور این نام چه کلمه ای در صفحه ی ذهنتان نقش می بندد؟

اصلا مگر می شود این نام به میان بیاید و صفحه ی ذهن تنها منقوش به یک کلمه باشد

نرگس

نرگس یعنی هجوم یک باره ی عطر آشنایی در مشامت 

نرگس یعنی آرامش حرم

نرگس یعنی مهربانی محض

نرگس یعنی شنیدن و سکوت

نرگس یعنی باید هایی که دیگران گفته اند و نباید هایی که نمی توان گفت

نرگس یعنی ...


پی نوشت : خانه تکانی رسم قدیمی همه ی منتظران بهار است ، خانه تکانی دل را برای رسیدن بهار دلها فراموش نکنیم.


نظرات 16 + ارسال نظر
طهورا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

امشب عطر نرگس دوباره با مهربانی پراکنده شده ...

چه ملایم می نویسی

تولدش مبارک

امشب دوباره یکی از اون شب های زیبای دنیای ماست ...

چقدر لطف دارید

طهورا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

مگه این که تو وبلاگ خودتون بتونیم اول بشیم ...اونم چون شما نظر نمیذارید.والا



اول،دوم،سوم ...... چه قابل داره عمه جان

سهبا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

بازم سلام نازدونه عزیزم . فدای مهربونیت , آخه چرا اینقدر شرمنده م میکنی تو ؟ باور کن بغض کردم از خوندنت نازنینم ...
من واقعا نمیدونم چی باید بگم در برابر شما و مهربانی و قلم زیبایت ... ممنونم عزیز مهربانم , ممنون .

سلام به روی ماهتون..قربان شما...دشمنتون بانو جان
منم ذوق می کنم از حضورتون
کاری نکردم اصلا

تا کمتر از یک ساعت دیگه هنوز در قلمرو میلاد شماییم

قرار بود این پست یه جور دیگه باشه..خیلی متفاوت با الان،نشد که بشه

سهبا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

فدای تو . چقدر دلم واسه دیدنت تنگ شده ...
راستی , بابت این دستخط فوق العاده زیبات هم ممنونم . عالی بود خانوم گل , عالی ...

منم...اصلا میگن دفعه ی اول مال کلاغاست فایده نداره که

شاید طراحیش بد نباشه اما دستخط رو خوب می دونم افتضاحه

همین که شما خوشتون اومده باشه برام کافیه

تنفس شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ http://tanaffos.blogsky.com

سلام سعیده جان
دست شما هم درد نکنه برای نوشتن مطلب زیبایت.
تولد سهبای نازنین هزاران هزار بار مبارک باد
اونوقت مایی که نه اهل ادبیاتیم ونه هنر و نه تخیل چه باید بکنیم؟! خدا عالمه .
سهبا جان ثانیه ثانیِهِ زندگیت سرشار از شادی و لبخند باد

سلام بزرگوار...صبحتون بخیر و شادی
شما لطف دارید
اختیار دارید...این چه حرفیه

انشالله

تنفس سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://tanaffos.blogsky.com

بلاخره وبلاگ شما برای من درست شد!
الهی شکر
خسته شدم بسکه نصفه نیمه خوندم و بالا پاینش کردم!
زاستی سلام

سلام
شبتون بخیر عزیزترین
خب خدارو هزار مرتبه شکر

طهورا چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

آخ جون آخر هم شدم

سلام سعیده جان ...بنویس لطفا

نشد که عمه جان

سلام عمه طهورای عزیز...

http://s5.picofile.com/file/8109779742/1090.jpg

تنفس جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ http://tanaffos.blogsky.com

دیدی حودمو چشم کردم
ما منتظر نوشته دیگری هستیم
سلام

خراب شد باز..
کاش بشه.....
سلام

http://s5.picofile.com/file/8109781068/1020.jpg

محمدآقایی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.mohammad-aghaiy.blogsky.com/

دور از تو هستم ، دور... ، خیلی دور بانو
بر چشم بد لعنت ، حسودت کور ، بانو!

آنقدر از تو ، از نگاهت...، عشق تو گفتم
با اسم تو شعرم شده مشهور بانو

من مخفیانه دل به تو دادم ، تو فهمیدی!
مغرور بودم مثل تو مغرور ، بانو!

تو بهترینی – عیب و نقصی در وجودت نیست
من در کنارت وصله ای ناجور بانو !

تا کی بخوانم بی تو شعر بی کسی ها را
تا کی به این دلواپسی مجبور ... بانو؟!

پس لرزه های سکسکه فرصت ندادند
بنویسم این دل میزند...ند... شور بانو

بگذار تا یکشب ببوسم روی ماهت را
مثل رمان "مصطفی مستور" بانو...

قشنگ بود.. متشکرم
شاعرش کیه؟؟

دوستدار خاتون خوبی ها دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

دلم در روزمرگی هایم گم شده شاید تکان های اطرافم بیدایش کند

دلم در روزمرگی هایم گم شده شاید تکان های اطرافم پیدایش کند
دلم در روزمرگی هایم گم شده شاید تکان های اطرافم پیدایش کند
دلم در روزمرگی هایم گم شده شاید تکان های اطرافم پیدایش کند

سلام

طهورا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

از اون تولد تا این تولد ...مهربانی

مبارک باد

روزهایت پربار ...دلت شاد...

با یک دنیا شرمندگی بابت تاخیرم دارم تایید می کنم...
شرمنده عمه جان

سلامت باشین

شاد باشین

س سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام
تولد هر عزیزی هر وقت هست مبارک باشه
منو ببخشید که بی وقت و بی نگاه و بی حضورم
اما بی دریغ
همه ی عزیزانم:سهبا،سعیده،مریم،دانیال،تنفس،ریحانه، زهرا، طهورا،بزرگ، جوجه اردک زشت،و.............. را با قلب آتشینم دوست دارم.






برای سهبا هم همین کامنت را گذاشتم نرفت!!!

سلام بزرگوار...
عطر حضور شما هرچند که از دوردست ها هم به مشام برسه بازم غنیمته و افتخار برای من...ممنون از حضور و تبریکتون...
منم
مهرشما مثل باقی عزیزان این سرا همیشه تو دلم باقیه..
مرسی که هستین..

شرمنده بابت تاخیر در تایید

مریم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

دلم بدجور برات تنگ شده سعــــــــیده جانم!
کاش بهار امسال نوید دیدن تو را داشته باشد نازنینم

از خانم سعادت یار عزیز بابت کامنت پُر از مهرشون هم تشکر میکنم

منم خیلی دلتنگ تک تک همسایه های این خونه هستم
امیدوارم و بی صبرانه منتظر ... یه دیدار روکه از دست دادم

اوهوم

جوجه اردک زشت شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ق.ظ

هفت سین چشمهایم آغشته است به دعای لبخندتان...

دلتان آبادی بالا دست پراز آلاچیق و عطر چای تازه دم لاهیجان

امید سالتان آنی شود که آرزویش را داری
93 ات خاطره انگیز

ساره شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://panjarehabi.blogfa.com

سلام دوست جونم
خوبی؟ خوشی؟
بعد دوسال اومدم و یه پست گذاشتم وبلاگم!!! فک کن... شق القمر کردما...
چه خبرا خانمی؟
نمیای پیشم؟

غریبه ی آشنا چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام خوبی عسل بانووو
دلم واست تنگ شده
همین...
راستی تا بحال خودتو واسه من رو نکرده بودی متنت قلمت حرفات خیلی قشنگنو شیرن مث خودت.. خوش بحال اون بانویی ک تو واسش نوشتی و ذوق کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد