راز حضور

بهانه های قلم

راز حضور

بهانه های قلم


دلم بغض کرده و نمی توان نگفت

من پرواز روی لاین واژه هارا در همین خانه آموختم

دلم برایش تنگ شده بود

نمی دانم چرا دیگر دستانم قدرت نوشتن ندارند

ومغزم قدرت تحلیل

خستگی بیداد می کند در تک تک لحظاتم



نظرات 4 + ارسال نظر
زهـرا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام نازدونه ی سهبای عزیز
شما هم؟!
اینکه نوشتید شاید پست آخر،حقیقی بود یا مجازی؟

مگه حقیقی و مجازی داره؟!

سلام

مریم شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

توام سعیده؟
توام میخوای بری؟
نه...
میتونی بری استراحت و گاه گاهی بیای و بنویسی اما
حق نداری به کل بری
جدی میگم
من دیگه طاقت رفتن کسیو ندارم

چی بگم مریم جان

سهبا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

نازدونه خانوم ؟! میذارم به حساب ناز کردنت ها ! نبینم تکرار کنی این جمله رو !
بدو بنویس که دلم لک زده واسه خوندن یک سعیده نوشت قشنگ ... بنویس برای آفتابگردان , بمان برای دل آفتابگردان !
باشه عزیزی ؟!

ذوق ادبیم چیزی ازش نمونده

شفق یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://adabefarsi2.blogfa.com/

سلام
نتایج جشنواره خوارزمی کشوری چی شد؟

سلام
شما که باید بیشتر در جریان باشید
بر اساس شنیده های بنده از خراسان جنوبی تنها چهار طرح نامزد کشوری شدن که اون چهار طرح هم همگی دست سازه بودن.

همون شد که بنده عرض کردم،جشنواره ی خوارزمی و ادبیات!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد