راز حضور

بهانه های قلم

راز حضور

بهانه های قلم

تبریک

بازهم می گویم بعضی روزها را نمی توان ندید حتی اگر...

                                    تولدت مبارک بانو

                                                                                               شاد باشی و برقرار

نظرات 6 + ارسال نظر
جوجه اردک زشت جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام بانوی اندیشه

بعضی ها ایه خدا هستند برای تداوم رسالت مهر و آبجی نرگس آیه بلند مهربانیست و ۲۰ دی ماه برایمان روزیست که خدا بشکن می زند و فرشتگان پای کوبان بهشت را تزیین می کنند

شاد زی

سلام بزرگوار
حق مطلب را ادا کردید و برای من جز سکوت چیزی باقی نمانده است
شرمنده ام برای تاخیر در تایید کلامتان

سپاس

سهبا جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام نازدونه قشنگم . ممنونم از اینهمه مهربونی , از اینهمه لطف .
می دونم که حسابی گرفتار امتحان و درسی و باور کن نمیدونم اینهمه خوبیت رو چطوری سپاسگزار باشم نازنین . ممنونم عزیز دلم .ممنونم .

سلام بانو.این همه؟!!! شرمندم نکنید
کاری نکردم ،همیشه به یاد دوستان هستم ولی...
بابت تاخیر در تایید شرمندم

ممنون

داداش محمد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.hendone-kiss.blogfa.com

سلام بر ابجی گل خودم

اومدم یک عرض سلامی کرده باشم

سلام
نا پیدایید!

متشکرم،لطف دارید

یگانه شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام بر سعیده خوب خودم
عزیزم خوبی ؟
خوش می گذرانی ؟
تو بلاگ خودت چه کم پیدا شدی ؟

سلام بر یگانه ی ناپیدا
خسته نباشید خانوم،در چه حالی؟
خوب از مرگ ما بیزارید
خوشی کجا بود رفیق؟!

هعیییی!


خوشحال شدم

تولدانه شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com

تولدتون مبارک
با بهترین ارزوها

سپاس...

MarjaN شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ب.ظ http://marjanbiology.mihanblog.com/

تولدت مبااااااااااارک

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد